Lite allt möjligt :)

jaha, inget annat för mig just nu så kan lika gärna blogga lite :P fick ett samtal för 10 min från ridskolan, jag hade tydligen betalat in för mycket pengar..så de skulle jag få tillbaka nu så fort jag bara gav dem mitt konto nr...wihooo!! Drygt 3000 in på kontot :D underbart, väldigt välbehövligt...fast de får gå direkt till mamsens konto...har en liten skuld innestående hos henne..men gött att ha den avklarad redan nu, hade ju faktiskt gjort upp en riktigt fin liten delbetalnings plan som gjorde att jag skulle vara klar i december...hehe, gött som fasen att slippa skulden =)

jaha, jag och mattias har för övrigt också en lägenhet om vi vill =) Carros gamla :D får väl se om vi tar den eller inte, men hade vart gött :) sen får vi se va som händer till hösten, vem vet man kanske blir värmlänning :P

bara ta de lugnt resten av veckan med lite rapport skrivning och sen konfirmation på lördag :) sen nästa vecka är förhoppningsvis 745an helt besiktad och klar :) sen får vi se om de blir 240in eller 740in som mattias börjar fixa me...hänger inte me bland alla hans tankegångar...ena stunden är han helt inne på att de är 240in som ska fixas till och nästa stund saknar han 740in till max och så är de den som ska fixas...vi får la räkna lite på vilken man tjänar på att fixa till haha...de blir nog bra vilket som eftersom jag i båda fallen kommer få behålla min lilla pärla =)

Annars inget nytt, halmstad på måndag för o fixa lite saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0