Pappas 60 årsfirande :)

Helgen spenderades hemma i Halmstad för en gångs skull :P absolut inget fel på Karlskoga, men Halmstad är ändå Halmstad liksom ;) Blev en lugn fredag, vi kom hem rätt sent..menmen bättre sent än aldrig! =)
Lördagen va de en massa fix som gällde...Robban kom förbi vid 5 tiden för o börja grilla innan de andra kom..Då kom ju såklart den låga humorn (läs sexistiska) från i somras fram igen..Pappa kommer ut me en stor bytta full me korv och flintastekar som hade ett lager av plastfolie över sig me marinad i..Robban drog bort plasten och utbrister:
- "Usch, de här påminner om kladdigt gummi, från den gamla goda tiden!" Den typen av skämt hade jag och Johanna runt oss hela förra sommaren, skitkul visserligen :P Ingen mjukstart för Mattias här inte hahah :P

Därefter kom allt folket :) trevligt o träffa alla igen och de gick bra me o visa upp mattias också :) visade sig senare att Mattias o min kusin Sebastian fann varandra :P de började smida en massa planer för kvällen hahaha =) fast både jag och mattias somnade tidigt...missade ju allt snack sen :( menmen...Mattias mådde väl inte alltför bra på morgonen, medan en annan mådde som en prinsessa hehe ;D söndagen va lugn me lite flytt av en del saker från gamla stället..samt att byta fjädrar på 745an...
åkte hem lite senare på kvällen...råkade givetvis glömma min plånbok..
så när jag skulle tanka 745an i måndas hade jag inga pengar haha..så de va bara till o ta min bil till ljungby o sen efter lektionen köra till harplinge o sen till ätran...
dagen började väl me ett grattis o sen mys innan han stack till praktiken..därefter bort till ljungby o flödesekonomi...

va tvungen att besikta 745an idag på lunchen...ger er inte på att försöka hinna me att byta däck mellan 2 bilar, besikta ena bilen samt hinna äta lite på 1 timmas lunch...va bara till att hämta fällkors o domkraft i 745an vars baklucka lever sitt egna lilla liv..så man får krypa genom bilen och bak för att kunna öppna den...ta däck från 240in o sätta dit reservdäcket från 745an, sen dit me de andra däcket på 745an...mycket bök...Mattias, you ow me BIG time! ;)

Blir ESC kval i allrummet ikväll, ett mysigt avslut på en helt ok födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0