2 arbetsveckor

Jaha, jag har redan hunnit jobba i 2 veckor på Transcom. Trivs fortfarande jättebra på jobbet, det är mycket att lära sig och få in i huvudet men det går sakta men säkert riktigt bra =) får prata me en del rätt roliga kunder haha :D och en del otroligt jobbiga kunder. Som den sista kunden idag, han hade problem med sitt simkort i kortläsaren (han var ngn form av taxi chaffis) men de här simkortet funkade i mobilen. Hans simkort han hade på abonnemanget funkade i kortläsaren och så skulle jag försöka få honom att inse att det var ett nytt simkort han behövde. Dock ville han inte betala för det nya simkortet, så det slutade med att han sa att jag inte behövde skicka något och sedan sa han hejdå och la på. Den här kunden satt jag med i ca 30 min, och försökte få honom att förstå att det faktiskt kunde vara så att det var simkortet det var fel på och att han behövde ett nytt. Men men, va faktiskt skönt att få lägga på sen.
Sen hade jag en jättehärlig äldre dam ifrån ljungby som va riktigt skojfrisk, vi skämtade lite med varandra under tiden som jag hjälpte henne. Sådana kunder gillar jag starkt!! :D

Har fått många nya roliga vänner, alla är så härliga och vi har en sån otrolig gemenskap..det kan faktiskt liknas vid min underbara Plönningetid och då är det fantastiskt bra! hihi =)

annars är flyter det på som det ska här uppe. Jag och mattias får flytta in i lägenheten den 29e nov och kontraktet gäller från den 1a dec så de är najs! Så det blir en snabb visit ner till mamma o pappa, packa ihop allting och sedan upp igen med hela familjen till karlskoga för att flytta in alla sakerna :) ska bli så skönt att äntligen få en egen lägenhet igen så man slipper trängas me hans familj i deras lägenhet. plus att man får lite privatliv igen, så mycket till kärleksliv har vi ju inte haft om man säger så...men de får de allt bli ändring på sen när vi flyttat in i lägenheten igen hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0