Arbetsskadad?! :O

Jo jag tror faktiskt att jag börjar bli rejält arbetsskadad!! ILLA!
Har nu flera nätter i rad tagit samtal och pratat i sömnen, Mattias som är vaken och tittar på TV har mkt roligt åt mig. Samtidigt som han tar chansen att driva med mig och utge sig för att vara kunden jag ska hjälpa. Vilket resulterar i att jag blir totalt förvirrad, söker som en dåre i CBSen (systemet vi använder oss av i jobbet) och jag måste ha i bakhuvudet någonstans att Mattias inte är en Tele2/Comviq kund så jag säger helt sonika till honom "Nä, tyvärr jag kan inte hjälpa dig eftersom jag inte hittar dig i vårt system!" ibland driver han de så långt att jag blir sjukt irriterad på honom och fräser tillbaka "förfan, nu vill jag sova. Stör mig inte!" så nog börjar jag bli lite arbetsskadad alltid ;)

annars går tiden väldigt fort, den 3e arbetsveckan är snart slut...vissa dagar är otroligt roliga och andra dagar vill man bara spy på :O men så är det antagligen med alla jobb, tror nog inte mitt jobb är ett undantag för det där...
hade en riktigt rolig rolig kund för ngn dag sedan. Hon ringde in och ville ha hjälp med sitt Comviq Surf. Hon hade råkat stoppa in ett vanligt simkort i modemet, där det ska sitta ett speciellt simkort för comivq surf då...så under tiden hon letar efter simkortet hör jag en duns i telefon och hon ropar "Faaan, jag tappade mobilen...är du kvar?!" haha jodå svarade jag, men tyvärr kunde jag inte hjälpa henne med det hon behövde hjälp med..så vart tvungen att koppla henne och då sa hon "jaså okej, det var ju synd...du som va så snäll och rolig!" Då blev jag glad. de är sånna kunder som förgyller ens dag!! :D

Igår var den stora dagen :) Då hade jag och Mattias varit tillsammans i ett år =) som firades med att åka till IKEA och shoppa lite saker till lägenheten :) säng, lampor o lampa bla...sen blir de inflytt på söndag =) och inflyttningsfest ngn gång i januari om jag får bestämma...många som tycker vi ska ha nu redan i december :O
jaja, hem till mamma o pappa..packa ihop det sista och sen åker vi upp på söndag igen med grejerna :) så nu ska våra familjer träffa varandra för första gången..spännande spännande! sen åker morsan o farsan hem igen på söndagen...men ska bli kul o träffa dem igen :) lär ju inte bli lika ofta längre nu :/ Jo, jag vet...jag är faktiskt lite mammig o pappig :P But thats me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0