Nu är de sjukt dags för en uppdatering!!!!

För jag ska flytta till Karlskoga och bo tillsammans me Mattias...Har fått jobb på Transcom, så alla ni som har abbonemang hos Tele2 på något sätt, kommer numera att kunna få hjälp av mig :)

Fick samtal från Uniflex i måndags och de frågade om jag hade möjlighet att komma upp på anställningsintervju redan på tisdagen, men de kändes faktiskt lite väl stressigt och sa att jag bodde i Halmstad, varpå hon utbrister "OJ!" så jag fick förklara min situation. Fick komma upp på onsdagen, så de va till att åka in snabbt som attan till Arbetsförmedlingen och be dem fixa biljett till mig. Sagt och gjort, fick en tågbiljett från Halmstad 06.28 på onsdag morgon så de va till att pallra sig upp kl 5 på morgonen suck..sov dock lite på tåget upp =) kommer upp till ett snöande Karlskoga, alltsom dagen går så blir jag mer och mer nervös...sådär äckligt sjukligt nervös ni vet, jo jag va nog faktiskt lite illamående också :P
Men intervjun hos Uniflex gick bra, satte 93% på testet jag fick göra och de va mycket nöjda med mig. Så jag gick vidare i rekryteringen och skulle nu få träffa kunden (Transcom) lite struligt, då jag hade tider att passa. Så fick komma dit vid halv 10, allting kändes jättebra där också. Fick sitta med en kille som jobbade på Tele2:s sida, Transcom har flera kunder varav bland annat Tele2, Glocalnet och Viasat. Kände att detta var något som jag verkligen kunde tänka mig att jobba med :) Gick sedan och de sa att dem skulle höra av sig omkring 5 tiden. Morsan ringde och skrämde skiten ur mig vid kvart över 5 när jag sitter på tåget, fick inget samtal förren halv 7 och innan dess hade jag börjat tvivla på att jag skulle få jobbet. Men sen ringde dem och jag hade fått det :)

Så nu ska jag lämna lilla Harplinge för att flytta upp till Karlskoga..Kommer sakna allting här nere framför allt alla vänner, men ni kommer ju självklart upp och hälsar på mig :D precis som att vi kommer ner o hälsar på alla här nere :D Så lycklig för att jag äntligen får börja kolla på lägenheter på allvar nu..Har hittat 4 st som är helt OK :) får se va Mattias säger också, vi är ju visst 2 som ska bestämma de här me vart vi ska bo haha. Så på lördag packar jag lilla Filifjonkan och beger mig upp mot Karlskoga för att sedan börja kl 8 på måndag morgon! Snabba ryck här :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTIS!!! Vad kul för dig :) hoppas att allt går bra nu då :)

2009-11-08 @ 17:24:24
URL: http://jessicaberner.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis! Är så glad för din skull, det vet du :) hoppas att allt rullar på bra?

Puss o Kram

2009-11-15 @ 22:35:05
URL: http://blayenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0