Den med. . .ääh kom inte på ngt bra idag :P

Kanske en liten uppdatering vore på sin plats :) Har ju hänt lite sent sist, de har varit filmkvällar, travtävlingar och ja lite till iaf :)

Bestämde me Hanna att vi skulle ha en filmkväll på lördagen, hon bestämde sig för att kontakta camilla..så vi for in till henne..Så uppladdade med Ben & Jerry's och Good Luck Chuck så började kvällen. Den kunde ju dock slutat på ett bättre sätt, filmen började hacka som jag vet inte vad när de va ca 30 min kvar så nu vet vi inte hur den slutar...sen satt vi mest o slökollade på tvn...

Dagen efter blev jag tillsammans me Camilla lite internationell när de bar iväg till Danmark för och se hur de gick för hennes häst Gemill. Gick väl sådär kanske, han går bäst på kort distans o detta va långdistans, så de gick lite fort för stackarn, hamnade precis utanför sista pengarna. Menmen, de va kul o hänga me på, kommer bli fler gånger =)

Mattias hade anställningsintervju i måndas o idag fick han beskedet att de ville prova honom :D så han börjar nästa torsdag! Yay!! Åker för övrigt upp till honom den 5e okt igen =) trevligt trevligt :)
annars händer de väl inte så mycket...jag söker jobb och ska börja plugga på databastentan jag har i slutet på oktober...In till arbetsförmedlingen idag, se om de har något vettigt att säga..sist va de ju inte så nödvändigt kan jag tycka...men men...

Vi hörs nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0