Happy. . .

. . .jag vet att mitt humör kan svänga ganska rejält, men idag är jag faktiskt ganska lycklig. Tror att det beror på en så enkel sak som att Mattias faktiskt är på gott humör, konstigt att humör kan smitta av sig så otroligt mycket.
Var på stan en liten snabb vända med Viktoria igår, väldigt trevligt. Hann avverka nästan alla julklappar, bara mamma och pappas kvar :) blev faktiskt en liten julklapp till Mattias också även om vi inte skulle ge varandra något. Men det var en sak han behövde och som han faktiskt blev glad för så det var ju positivt.

Har för övrigt raderat en sak ur mitt liv och jag skojjar inte när jag säger att det känns hur skönt som helst. Nu är siktet endast inställt på att packa ner en massa saker, flytta ner till Halmstad, fira jul och allt det som hör till. Men framförallt bli kompis med Mattias igen. Vår kompis relation går ju som sagt upp och ner för var dag som går. Men han är en viktig person i mitt liv och vi får som sagt se vad som händer i framtiden.

Idag ska jag väl också försöka börja packa ner en massa saker, är ju faktiskt bara en vecka kvar till mamma och pappa kommer upp för att hjälpa mig flytta ner alla saker igen. Så den kommande veckan ska jag verkligen försöka vara så positiv som jag bara kan vara och verkligen försöka att inte irritera mig på småsaker. Helt enkelt göra den sista veckan i Karlskoga (för den här gången) kanon!

Annars är det inte så mycket, helgen består av jobb och att packa ner ytterligare saker som förmodligen kommer varvas med ett ex antal avsnitt av Vänner. Är dock inne på halva säsong 8, så snart får jag börja om från början :) Vad skulle jag ta mig till utan Vänner, ojoj, känner att det är lite av min terapi. Under tiden som jag tittar på Vänner så bearbetar jag det som hänt, Viktoria har tipsat om att läsa böcker men jag tror att det egentligen räcker med att titta på Vänner. Det sammanfattar ju egentligen lite mitt liv för tillfället, singel utan jobb men med ett helt gäng underbara vänner som stöttar och finns där för en när man behöver dem som mest :)

Over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0