Helt jävla otroligt. . .

. . .fy sjutton va arg jag var när jag vaknade. Otroligt att man kan bli så otroligt förbannad av en dröm, jag kokade så arg var jag. Svårt att somna om när jag var så arg suck.
Som om det inte är nog så har den där idioten förstört mitt nöje med att lyssna på Volbeat, blir bara så arg av att lyssna på dem . Tidigare blev jag så glad av att lyssna på låtarna.

Att en person kan få en att bli så full av hat och ilska det är för mig ofattbart.
Pratade en lång stund med Viktoria igår, jättehärligt att höra hennes röst igen :) kände mig rätt lugn efter att jag pratat med henne. Otroligt skönt att få prata av sig :) Tack darling <3.

Känner att det skulle vara skönt att gå vidare med någon ny kille, men för det första så finns det inte i min värld och för det andra så vill jag heller inte. Allting löser sig, har iof sedan utekvällen i lördags tänkt en hel del på en flirt från sommaren 2008. Hmm, fast inget jag vill ge mig in på igen. Men skönt att ha något annat att tänka på än Mattias för stunden.

Over n' out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0