Lite allt möjligt. . .

. . .ja, julafton kom och gick. Med trevligt sällskap och god mat =) och framför allt fina julklappar.
Trevligt att träffa hela släkten igen, fast det var ju trots allt 3 st som fattades. Att se på Kalle Anka utan Mattias, var tråkigt inte samma sak. Juldagen skulle spenderas med mina sköna plönningebrudar och tillhörande sällskap :) tog de lugnt till att börja med, men väl ute på stan när jag sprang på Sebastian blev det mer och mer haha :S och blev aningens full suck. Är som att va 18 igen när man inte visste hur mkt man tålde :S plus att de allt som oftast slutar med att jag antingen lipar som jag inte vet vad eller är otroligt arg och ilsken på allt som hänt.

Fick iaf sova hos Sebastian (min kusin för övrigt, inget nytt ragg) :) huuuh, mådde som jag förtjänade daden efter alltså pyton...men vad jag kommer ihåg hade jag kul, upptäckte dessutom till min stora förvåning att jag någon gång under kvällen hade trillat och på så vis fått ett härligt blåmärke på knäet. Efter mkt tänkande så tror jag att det var vid B&B jag trillade, men minnet sviker mig så 100% är jag definitivt inte haha :) men men, man lever bara en gång så vad gör det med lite blåmärken på vägen genom livet...

Igår vart de lite jobb faktiskt, Sören ringde in mig och frågade om jag kunde köra ner högtryckstvätten som frösit sönder och läckte...Sagt och gjort, hoppade in i pickupen och körde ner till Laholm. 2 timmar, lättförtjänta pengar om jag får säga min mening, jobb blir de även imorn. Från kl 7 fram till lunch, ska väl strö alla bås om jag fattat dem rätt. Skitjobb men de är pengar och trivs med att göra det eftersom det är bland alla söta kossor =) gick ju även på bio med jonas på kvällen och såg Narnia. Den var bra, men ettan är fortfarande den bästa :) men trevligt var det. Satt en lång stund i bilen sen och pratade om allt mellan himmel och jord typ. Mest om förhållanden, flick- och pojkvänner. Ska åka skidor med han och några till imorn, trevligt :)

Idag vart de ju besiktning av bilen, gick igenom utan anmärkningar men fick bra att veta. Stommen på sidobalkarna va rostskadade, sen vart de en fika med kusinen och köpa raketer till nyår =) har vart en bra vecka hittills. Doris hoppade på mig en massa imorse när hon tyckte jag skulle vakna haha :P

Over n' out !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där med att böla på fyllan kommer nog hålla i sig ett tag... gör jag fortfarande om ngt blir fel och jag har inga gränser vad gäller alkohol längre utan dricker tills jag är stupfull. Dessa saker beror på samma sak. Så du behöver inte känna dig konstig för att du gör det samma ;) Vi sitter i nästan samma båt, men jag försöker ro mot land ;)

2011-01-03 @ 22:24:19
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0