Ny vecka, nya tag. . .

. . .det snöar och blåser här nere nu, rätt mysigt. Nu är de inte lika grönt på marken hihi =) Går sakta men säkert framåt med katterna, nu morrar de bara när de ser varandra. De kommer nog gå bra, lagom till julafton bör dem väl vara vänner haha. De blir nog bra, rätt skönt att vara hemma så här. Har varit händelserikt sen jag kom ner, igår var jag hos tandläkaren. Där jag kom lindrigt undan, 49kr och inga hål eller någonting. Däremot kommer 4 av mina visdomständer fram, hade ont i en tand men tandläkaren tyckte det var dumt att borra i den när den var friskt och det inte var något hål i den.

Skrev in mig på arbetsförmedlingen igår också, gött att det "bara" var ett år sen sist jag var inskriven där så alla mina uppgifter finns kvar :) får ju iof uppdatera lite. Nu är det bara att vänta på att Uniflex skickar mitt arbetsintyg så jag kan skicka in papprena om A-kassa. Hoppas det inte tar så lång tid bara.

Idag blir det väl lugnt, har nyss tänt i den öppna brasan så nu värmer det gott här i huset. Ska rulla köttbullar idag och fixa lite. Ser framemot lördag med festen hos Simon :) bäst att ta de lugnt med tanke på att jag inte druckit på huur läänge som helst och med det aktuella läget.
I miss my soulmate :/ saknar att inte hålla om honom på natten eller att se honom...Allting löser sig så småningom =)

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0