Sista dagen . . .

. . .japp, sista dagen i Karlskoga. Sitter förtillfället i telefonkö till Radiotjänst för att avanmälan av TV licensen, dyngtråkigt..Har iaf sålt min soffa idag, alltid något så nu slipper jag ta med den ner igen. Ju mindre saker jag behöver ta ner desto bättre, dessutom har jag siktat in mig på en sjukt snygg skinngrupp på Jysk =) den ska jag köpa när jag flyttar ut från mamma o pappa nästa gång haha..
Har en massa samtal att ringa idag, bla till skatteverket, transcom och sören...

Sitter för tillfället i telkö till skatteverket och det är beräknad kötid till 15 min suck...rolig telefonräkning jag kommer få nästa månad eeh nej!!
måste börja packa ordentligt sen när jag gjort alla samtal, är ju en del att packa ner...fast det mesta tar inte så stor plats...det är bara tallrikar, kläder och lite små pynt som ska ner ...så de går nog fort :) ikväll blir det till att skruva ner soffan i 2 delar så de kan ta den imorn...imorn ska vi även skruva isär sängen suck...usch, flyttpacka är aldrig kul...under mina 19 första år har jag klarat mig från att flyttpacka, men inom loppet av 3 år har jag flyttpackat inte mindre än 5ggr suck...till ljungby, hem från ljungy, till det nya stället, upp till karlskoga och ner till halmstad igen suck...Vem vet när jag behöver flyttpacka igen suck, kanske blir förr än man anar...äsch nu ska vi inte vara sånna..
Allting kommer bli bra, måste bara komma över mattias också så är allt perfekt...

Over n' out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är uppe i 6 ggr och inväntar min 7...... så jag vet känslan med flyttpacka.

I vilket fall som helst har jag inte kollat upp jobb än eftersom du sist nämnde att du ville ha lite ledigt när du kom hem. Har du ändrat dig ska jag kolla runt. Vet inte vilka som jobbar kvar på lernia, de verkar ha bytt folk, så ska höra om jocke eller anders är kvar :) Retlog tar bara in studerande i nuläget för vi har inte så mkt att göra just nu. kommer vända frammåt mars/april/maj. det är då de brukar nyanställa.

Ses på lördag <3 pusspuss

2010-12-15 @ 21:41:43
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0