Slappedag.

Jaha, den här veckan har de väl inte hänt så mycket. De är ca 1 vecka sedan sist som familjen var här, förra gången var de på väg upp till sälen, den här gången åkte de hemmåt. Älskar verkligen min familj, bättre kan man inte få :) saknar familjen och min galna släkt till 1000!! Känns faktiskt väldigt gött och veta att man är saknad där hemma :) Ska försöka komma ner till mamma och pappa sen i mitten på mars när morsan fyller år :) träffa hela släkten igen, me like! =)

Annars händer det inte så mycket idag, väntar på att Linnea och Veronika ska hämta upp mig. En dag i Karlstad med tjejerna, gå i hästaffärer, naajs! :) Tydligen gick det ju väldigt bra för Sverige inatt tror jag. Vi kollade lite snabbt i pausen mellan Let's Dance och Solsidan. Då ledde sverige med 2-0, sen nästa gång vi tittade va matchen över...Så vet inte hur den slutade, men vad jag såg då såg det ju bra ut =)

Jobba extra imorn, tjäna lite extra pengar :D gött, kan jag kompensera lite för att jag var sjuk 2 dgr :)
Nae, de va lite uppdatering...mer kommer sen så småningom när jag har mer att berätta! =)
Ha de najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0