Dags för uppdatering.

Börjar bli ganska dålig på att uppdatera på bloggen..Mest för att jag kanske kommit in i ett lunk som är typ desamma varje dag. Går upp 06.50 åker till jobbet så jag är där omkring 07.50. Slutar jobbet 16.30 och är hemma vid 17.00 sen börjar de om dagen därpå så vida det inte är helg då jag ofta sover ut =)
Den här veckan har väl kanske varit lite av ett undantag då vi va lediga i onsdags.

Helgen va lugn, drog 2 filmer igår kväll Inglorious Basterds och American Pie - The Book Of Love..Båda va bra. American Pie va som vanligt mkt sex och fylla, alltid lika kul hahaha! Hade dock förväntat mig att Inglorious Basterds skulle va bättre, trodde den skulle va nästintill verklighetsbaserad men icke.. behöver ju inte säg va som händer ifall någon som läser inte redan sett den.. Så båda filmerna får väl betyget 3 av 5. De va sånnadär filmer man ser 1 gång men inte mer..

Idag höll jag på att få hjärtslag när Mattias väckarklocka drog igång, usch! En såndär hemsk som låter, billjud bromsar som gnisslar och en lagom käck (?) röst som säger "Good Morning!" de är fan ingen good morning när man vaknar på de där sättet  :O somnade om och vaknade 2 igen...göööött!!!! :D

Bakat bullar idag, dem blev väl sådär pratade me morsan i tele så dem vart lite brända...bättre lycka nästa gång!
Blir väl sängen om 1-2 timmar skulle jag tro så man orkar upp imorn...
Tills vidare, ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha du är så söt sandra :) Lika nöjd med livet än? :)

2010-01-12 @ 00:05:23
URL: http://blayenka.blogg.se/
Postat av: Lois

min arm gör fortfarande lika ont :P haha.

de kändes okej, var sket nervös i morse då fick ett as krångligt samtal direkt men de släppte lite under dagen iaf :)

2010-01-14 @ 21:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0