Den med ev distansplugg. . .

. . .Jo men visst, ni läste faktiskt rätt. När jag och Nina var på Strömsholm för några veckor sedan pratade vi om hur "dumma" vi hade varit som inte hade pluggat vidare med hästar. Jag om hur kul det hade varit om jag valt Hippologen efter studenten och hon om hur hon skulle valt någon hästlinje på gymnasiet. Sagt och gjort, fick ett sms idag där hon frågade om vi inte skulle ta och kolla på distansutbildningar på Strömsholm och plugga tillsammans. Egentligen, det hade varit jävligt kul att få rida så mycket igen! :) men som sagt vi får se, utbildningen blir ju inte förren nästa år eftersom de flesta redan är antagna för årets start. Men det var som hon sa att börjar vi båda plugga kan vi ju pusha varandra och där har hon ju en poäng :)

Annars flyter det på som vanligt, semestern närmar sig och likaså en semestervecka nere i underbara Halmstad :) 2 event är inplanerade iaf. Västerhagen med angelica och körsbärsätning uppe på firman återigen med angelica! Sen är det bara slappa, fast ska ju iof in och hälsa på hos min kusin Linda och fika lite med henne och übersöta Elliot. Kanske andra kussen Jeanette också kommer över med sin lilla nyfödda tjeja :) det är sånt som märks.

har lite småförändringar på jobbet, under juli månad kommer vi slippa erbjuda och fråga kunderna om det var något mer vi kunde hjälpa till med pga våra långsamma tider med det nya dumma programmet Siebel. Trodde aldrig den dagen skulle komma då man verkligen älskade BCAn, men den har faktiskt kommit. Men förhoppningsvis hittar jag nytt jobb snart :) har hittat 3 som jag ska söka så det blir nog bra!

Putte i Parken närmar sig och jag har fortfarande inte köpt 4 dgrs passet ännu, börjar få lite små panik nu! :/ men det löser sig nog...ska ju hitta ngt till mattias också, äsch ta en dag i sänder de har funkat hittils..

blir nog snart sängen, avnjutit en (enl mig) perfekt köttfärssås med mycket vitlök och stark chilisås i!! mumma..

Over 'n out!
//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0