Livet går vidare. . .

. . .jo det gör ju det, är fortfarande jättelessen för det som har hänt. Men finns heller ingen anledning att grotta ner sig i det. Blickar framåt istället, hade en trevlig måndag i sällskap med några av de allra bästa <3 jag och mattias knallade hemåt vid 12 tiden skulle jag tro och var väl hemma vid tjugo i 1. Var huuuur skönt som helst att gå, vi pratade om allt möjligt :) allting är på topp för tillfället med kärleken, är lyckligare än någonsin på de stadiet.
Tror vi fått en nytändning tack vare våra underbara vänner som hjälper till när det behövs :)

valde igår att överraska mattias med middag och tänt ljus, blev lyckat. Laxfileér, vitlökskroketter, sallad och beasås. Han uppskattade det, och bra var väl det :) får nog ta och bli fler sånna överraskningar, var kul.

annars taggar jag för första dagen på PIP idag, blir iof bara Europe som vi ser eller som jag har siktat in mig på iaf. Sen får vi väl se om det blir till att knata ner så man ser The Ark eller inte, men de är sånt som märks. Ska ner till systemet snart och handla lite, sen en snabb sväng förbi danne o jennifer. Sen hem och göra sig i ordning och gå upp till danne o jennifer igen. Kameran är laddad så självklart kommer ni få bildbevis på PIP 2010 :) och allt kul vi har. Ska minsann njuta av den sista semester veckan nu :)

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att höra att ni har det bra där uppe :)

2010-07-29 @ 19:12:42
Postat av: Hanna

Bättre att ni två bokar biljetter till sweden rock ist :D vi är ett gäng från jobbet å lite till som ska dit å hade ju varit kul om ni oxå hänkar på :D

2010-07-30 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0