Uppdatering så här en måndagskväll...

Jaha, lyssnade nyss på matchen mellan HBK och Elfsborg över webradion...gick inget vidare för HBK, vart till slut 6-0 till Elfsborg. HBK får komma igen i nästa match helt enkelt =)

Annars händer det väl inte så mycket, jagar personer som kan ta en dag för mig i helgen..går väl sådär, får väl i värsta fall sjukanmäla mig på söndag :P men det ska nog lösa sig ändå :) den här veckan är det kritiska tider för Transcom i Karlskoga..nu måste vi visa Tele2 att vi kan hålla vår del av avtalet, om inte kommer det bli konsekvenser..som förmodligen kommer innebära att Tele2 tar bort Karlskoga som callcenter, blir det så illa får man väl försöka att söka sig till viasat eller bredbandsbolaget..men nu siktar vi på att hålla målen =) dock lite svårt när det ringer på och man ska försöka hålla att ingen kund ska behöva vänta mer än 60 sek i kö hehe..men det löser sig alltid..mina tider går neråt wich means I'm on fire!
Råkade dessutom missa min lunch idag och inte så lite heller haha...hade egentligen lunch vid halv 11, men sen fick jag för att jag hade lunch kl 12.

Annars händer det inte så mycket, halmstad på onsdag underbart att få komma ner dit igen =) Bilen vart dessutom klar idag, gött så ska försöka hämta den imorn när jag varit hos johannes o viktoria =) klipp och färgdag, underbart med sin egna frisör :)

Over 'n out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0