:/

För tillfället är allt typ skit, mattias och jag har bråkat som fan idag och för tillfället finns det inga barn, hus eller något alls i vår framtid tydligen. Vet e fan vad jag ska ta mig till, det blåser förmodligen över men kul är det inte.

Födelsedagen igår va najs, tack för blommor, choklad och doftljus :) mysigt! Ska till Örebro med Bettan någon helg och välja ut en tavla jag ska få, yay! Så vi kan få upp lite fint på väggarna här i lägenheten :)
Kollade på Avatar också, huuuur grym film som helst :) den gillade jag starkt!!

Ikväll händer det väl inte så mycket, ska kanske över till Danne och Jennifer, men det är sånt som märks :)
Annars blir det lugnt i helgen, eftersom jag jobbar.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0