Usch...

...vad tiden går fort :S det är mycket som händer nu och många som fyller år. Igår var de anki och putte som fyllde år, idag är det pappa, på fredag är det kim, söndag fyller martina år och om en vecka är det min tur att fylla år, dan efter det är det kallins tur och i slutet på maj är det dannes tur. Ojjebojje, många presenter blir det :S :)

Nu däremot softar jag med Mcleods döttrar och att passa tvätten, samtidigt som jag drömmer om min och mattias framtida resa till australien. När den nu blir av, men någon gång ska den bli av :) har gett mig dän på att den ska bli av.

Ser fram emot fredag kväll omkring halv 9 då jag påbörjar resan ner till mamma o pappa, ner och fira pappa :) och även få lite presenter hihi. Ska även ta med bikinin, måste ju kunna bättra på brännan lite. Jävlar va jag ska pressa när jag är där nere, underbart att ligga ute i trädgården och sola!!
Längtar till den dagen då jag och Mattias köper hus, så man kan sola och pilla ute i trädgården :9

Annars rullar allting på som det ska, har ett jobb att gå till och letar efter annat, men det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0