For your information . . .

. . .ja det har väl knappast undgått någon på FB att jag och Mattias nu har gjort slut. Så klart fruktansvärt jobbigt just nu, men det blir bättre. Kommer ta tid att komma över min första riktiga kärlek, för det är just vad Ivar Mattias Mikael Ek Rosén är. Nu är vi liksom bara vänner som bor ihop rätt skönt, blir väl någon puss hit och dit. Tvmys i soffan precis som innan med skillnaden att vi inte längre är ett par utan bara kompisar.

Har för övrigt heller ingen lust att prata med någon om detta, vill inte för tillfället att någon kommer till mig och frågar mig hur jag mår eller känner mig. Låt mig komma till er, bara så ni vet.
Så nu är det en del att bestämma, hur vi gör med lägenheten osv. Katt och bil är redan avklarade, jag tar katten och han tar bilen. Sen när han fixat bilen kommer han ner och överraskar mig med en tur i vår bil (för den kommer alltid att vara vår bil även om han snart står som ägare på den) precis som att Doris alltid kommer vara vår katt :)

Så det återstår att se om Missan kommer käka upp henne när Doris kommer ner till halmstad eller inte, om ni frågar mig tror jag att dem kommer bli vänner och leka med varandra. Och man kan hoppas att Doris leker av Missan allt fett så hon blir den slanka katt hon var för typ 6 år sen eller ngt haha. Tur att mamma o pappa har så stort hus att vi kan ha dem på varsin våning :)

För övrigt blir det nog heller inte problem med jobb, har fått veta att flera personer har skrivit på att gå 1 år med full lön utan att behöva arbeta på plönninge när de går över till landstinget eller vad det nu var. Så har nog goda chanser att kunna få jobb både i lagården och på städ. Har ju för övrigt andra kontakter så det kan nog bli bra, men hoppas på att få gå iaf 1 månad utan jobb..bara så jag kan få ta igen mig lite...

Om ni inte fattat det än vid det här laget så kommer jag att flytta ner till halmstad när jag sagt upp mig, kommer givetvis sakna alla vänner och framför allt Mattias <3 tror och hoppas på återförening så småningom, har en härlig känsla av att detta faktiskt kan hända =)

nu har ni fått er en ordentlig uppdatering, så nu klarar ni er väl en vecka eller två va?! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag väntar med att höra av mig till jocke om jobb för din del då tills du flyttat ner :) För det kan bli att man börjar dagen efter på lernia ifall de behöver folk direkt. Så du vet :) Puss

2010-11-11 @ 21:12:23
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, låter bra det :) Puss

2010-11-11 @ 21:30:02
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0