Längtar till julen.

Ja det gör jag faktiskt :) även fast det kommer bli the worst christmas ever! Varken farmor, Joel eller Mattias kommer vara med. Ser fram emot att få flytta ner igen, fast ändå inte. Hade velat ha med mig Mattias ner till Halmstad, men vem vet det kanske kommer i ett senare skede i mitt liv :) Man ska aldrig säga aldrig har jag hört.

There were times when we'd never fake it
There were times when we'd always make it
There were times when we'd take it to the limit
And we'd never, never, ever leave each other alone
We were flesh and blood and bone
There were times we had it all
There were times we had it all

There were times when we fought like tigers
There were times we were damn good liars


För tillfället tyr jag mig ganska mycket till musiken, mycket Bonnie Tyler och Cher. Känner på något sätt igen mig i en del av texterna, bla den jag skrev nyss Loving you is a dirty job (but somebody's gotta do it) med Bonnie Tyler.
Pratade lite med Jeanette idag, hon undrade hur det var med mig. Skönt att höra ifrån henne igen, blir inte så ofta man hör från sina kusiner längre :( Sa för övrigt upp mig från uppdraget som tomte iår, har ingen lust att vara det ensam då sebbe inte verkade vilja det. Förmodligen eftersom han och joel var tomtar förra året.

För övrigt en god nyhet, fick för några dagar sen reda på att en bekant till oss hade fått en hjärnblödning och blivit akut opererad. När hon sedan kom ut från operationen fick hon en blödning på nytt, så de fick ta in henne på operation igen. Efter den andra operationen hade hon inte vaknat upp (detta var i lördags förra helgen) hon bedömdes till 7 på skalan när man mätte hjärnaktiviteten vilket är det näst högsta man kan ha och är väldigt dåligt. Mamma berättade idag att hon hade vaknat upp, vilket var en otrolig lättnad :)

Med en sån glad nyhet avslutar jag detta inlägget, samt med att berätta att jag längtar till jag får se Coca Colas julreklam på tv...För då är de jul på riktigt !!!

Over 'n out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0