Likgiltig. . .

. . .just nu känner jag på ett sätt knappt något längre. En viss person krymper mer och mer för varje dag som går i mina ögon, inget jag kan hjälpa. Det är bara så det är, tror inte längre på det som personen sa till mig för en tid sedan. Allt tyder på något helt annat, känns som personen ljugit mig rakt upp i ansiktet. En sån här sak kommer inte upp så här fort, det ligger och gror en längre tid tro mig. Det är så här jag tolkar situationen iaf.

Nog med dålig energi.


Känner mig samtidigt väldigt duktig, precis bakat 2 plåtar med lussebullar och håller på att tvättar. Får bli att baka bröd imorn, känner inte riktigt att jag orkar det ikväll också. Ikväll blir det nog lite vänner avsnitt innan jag börjar på maten, mattias lär väl inte komma hem än på ett tag eftersom han är hos daniel och spelar antar jag. Därför kan jag ta de lite lugnt med maten och göra den lite senare..Ikväll är det ju också Desperate Housewifes och Cougar Town som gäller, me like!

För tillfället är det inte alls lång tid kvar för mig här uppe i Karlskoga, både skittråkigt men samtidigt ack så skönt. Tråkigt eftersom jag trivs som fisken i vattnet i denna lilla stad och älskar alla mina vänner här uppe, men skönt eftersom jag och mattias numera mest går varandra på nerverna när vi är hemma båda två. För det mesta träter vi bara med varandra, inget som någon av oss mår bra av. Tror det kommer bli mycket bättre sen när jag har flyttat ner och vi får lite avstånd till varandra så vi inte ses varje dag. Sen kan jag bara säga en sak och då är jag ärlig, det som han har i planerna inte är något som kommer hålla. Inget som jag säger för att vara självisk eller liknande men jag tror bara inte det kan hålla.

Close your eyes baby and lend me your finger
Together we walk out as one
No lonely nights, broken promises or fights will
return anymore

We´re broken and damned
But together we´ll find a way
And no longer shall hell awaits
We will seek all the light in the day
Cause forever our love will breathe


Imorn är det för övrigt 1a December vilket innebär att jag äntligen får börja på min chokladkalender :D:D:D
Är för övrigt också rätt sugen på att åka till Danmark i februari och titta på Volbeat :) ska klura lite till på det dära!

Over 'n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0