En kväll som denna. . .

. . .Saknar jag Halmstad, mamma, pappa och mina vänner där nere som fan. Sitter hemma själv IGEN och det är ju skitkul eller inte. Mattias for iväg till Kritt för killkväll och lämnar mig själv för andra kvällen i rad. Igår var han och hjälpte Nina med hennes bil, kom inte hem fören 1 på natten.

Saknar min och Hannas filmkväll varje söndag halv 8, och allt tjejsnack som följde efter det :') Hanna min darling vi för alltid! <3 Erika och Viktoria ni är mina darlings här uppe tillsammans med andra gullungar :)

Ikväll blir en lugn kväll med Just My Luck, en äkta chick-flick film...bättre än inget iaf.
Kände mig tvungen att avreagera mig lite, nu är de film och sen blir det väl sängen tror jag.

Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0