4 sekunder. . .

. . .lalala, mycket Magnus Uggla har de blivit dessa gångna veckorna :) han har ju gjort många härliga låtar, galet roliga haha ! Helt galet vad mycket jag har att göra nu för tiden trots att jag bara jobbar 3 timmar om dagen. Förra veckan var det ju sportlov, år och dar sedan man själv hade det men nog med nostalgi nu va. Kom igång med ridningen igen vilket var underbart, hjälper Simone att sätta igång Jossan igen efter vilan. Till en början gick de skit, stressigare och stelare häst fick man leta efter. Men med mycket tålamod, en del lösgörande arbete så gick det igår alldeles fantastiskt bra :) hon börjar lugna ner sig, får se hur de blir nästa helg när jag ska rida henne igen.

Har också en kille som går med mig på jobbet som jag ska lära upp, där sätts verkligen mitt tålamod på prov...Har absolut inget emot invandrare, han är jättetrevlig...men det är inte mkt svenska han kan, så det är inte jättelätt att göra sig förstådd, men de går..skam den som ger sig.

Träffar Qvint så ofta det går typ, vilket innebär på helgerna när han kommer hem till Halmstad igen. Det känns väldigt bra och skulle nog vilja påstå att jag faktiskt börjar bli lite kär haha :) Känner också att jag släpper Mattias mer och mer, nu bryr jag mig bara väldigt mycket om honom och kommer alltid att göra. Han är en viktig person för mig, hoppas verkligen det kan funka att vara kompis med honom :)

Nu är det bara 9 dagar kvar sen blir Doris ljungbybo för 2 veckor medan hennes mamma sticker till Thailand för att lata sig, sola, bada, shoppa och bara leva livet :D helt underbart, längtar som fan.

Over n' out !

Kommentarer
Postat av: Hanna

den där Uggla låter kmr jag alltid ha ett speciellt minne till xD sen jag sjöng den för stefan hahahahah!!!



nedrääääääking!!! snart 1 vecka kvar :D whooop whoooop!

2011-02-28 @ 21:37:16
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jag sjöng den för Johan en gång ;) eller han sjöng den själv och jag stämde in hahaha ;)

2011-03-01 @ 12:57:54
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0