Åh, vad underbart . . .

. . .Veckan som var har varit riktigt bra. Har jobbat mina 3 timmar om dagen på Coop i Falkenberg, det funkar ju bra so far. Onsdagen hade jag och Qvint filmmys, såg på National Treasure 2. En massa mys och många pussar :) på torsdagen hade vi biomys med Camilla o Marcell. Såg på Love & other drugs. Otroligt sevärd film, riktigt kul samtidigt som den var gripande eftersom Anne Hathaways rollfigur hade Parkinson. Väldigt trevligt :) har iof blivit lite väl många sena kvällar och tidiga mornar i rad. Så fredagen var jag helt slut, men det var ju trots allt bara 1 dag kvar till lördag och sovmorgon, så jag härdade ut. Fredagen var lugn, satt hemma med familjen och tittade på tv.

Hade tänkt mig en underbar sovmorgon till halv 10, tyvärr tyckte inte Doris min plan var lika bra. Halv 7 hoppade hon runt i sängen och klev på mig, hon skulle ju faktiskt ha mat. Så det var till att gilla läget, gå upp och ge henne mat. Sen vart de ju lögn i helvete att kunna somna om.

Juste, tisdagen var jag och pappa nere i Malmö för att hälsa på Albin på sjukhuset. Skönt att operationen har gått så bra, torsdagen kom han hem. Fick ju dessutom böter på tisdagen av clownerna på sjukhuset haha. Jag satt lutad mot elementet på golvet, så hon frågade om jag frös. Därefter frågade dem en sköterska om de fick starta en eld eftersom jag frös. Fram med spriten och pappret sa hon, men vart är spriten då? Frågade Albin om det var så att jag och pappa hade druckit upp den, och jo de hade vi ju gjort. Så hon sa att det blir böter på de, tog fram ett vykort och skrev ner det. Frågade vad vi hette och utbrast "Huuh, det är ju han. Du vet, från det andra rummet. Som hoppade i sängen, ja du vet sänghopparen" till den andra clownen när pappa presenterade sig. Som straff skulle vi fixa Albins lilla Daf haha. Kunde knappt hålla mig för skratt när det hela hände :P

Lördagen var det som vanligt melodifestival tittande med Qvint och Camilla. Samt några kompisar till henne, sen liten utgång på det till Harrys och La Cocaracha. Sov över hos Qvint, såg på The Shining sen på söndagsmorgonen. Stannade fram till kvällen och vi hann avverka ytterligare en film Green Street Huligans. Inte min typ av film :S Låg i sängen typ hela dagen och snackade om allt möjligt. Roliga fylleminnen, knepiga drömmar. Om att prata i sömnen som han faktiskt gjorde på morgonen haha. Så nu är de väl officiellt att vi dejtar varandra. Det känns bra och vi tar det långsamt, trivs väldigt bra med honom.

Glad alla <3 dag allihopa :)

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0