Äntligen helg . . .

. . .Ja äntligen fick jag ta helg :D helt underbart ! Jobbet flyter på bra, idag var jag uppenbarlinge så pass snabb att jag fick gå och skrota lite och sopa lite här & var haha. Både dubbel och trippel kollade listan så jag verkligen inte hade glömt att städa något ställe, men nix hade gjort allt jag skulle.

Fullspäckat med händelser hela helgen, börjar förstå hur min söta Viktoria har det haha. Nu är det nog något stort inplanerat varenda helg. Denna helgen är det whiskykväll (?) de får vi ju se hur det blir folk har uppenbarligen svårt för att bestämma sig för hur dem ska ha det. I vilket fall som så sitter vi ett gäng hemma hos Camilla ikväll och tjötar =) Imorn är det Elins 23 årsfest med utgång på det och träffa folk. Sen på söndag blir det mest att ladda upp batterierna inför en ny arbetsvecka.

Nästa helg är det ju Göteborg Horseshow !!! Får se om jag följer med upp på mässan eller inte, på lördagen är det Travgalan på Halmstadtravet vilket ska bli riktigt kul :D mat, dryck förmodligen en del kändisar inom travvärlden (som jag inte kommer ha ett hum om vilka dem är haha) Ska ta hand om Simones häst onsdag-söndag vilket kommer innebär undebar träningsverk haha. Ska förmodligen också på mitt livs första spinningpass me Camilla. Skulle varit på det igår, men eftersom Camilla fortf är lite småkrasslig blev det bara en promenad med hennes häst =)

På onsdag är det bara 3 veckor kvar tills vi sitter på planet ner till Thailand, skojja inte vad jag längtar efter det eller?! Ska bara lata mig dem 2 veckorna, har många jag ska skicka kort till haha...

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0