Fantastiskt bra. . .

. . .yes, veckan har varit helt okej :) brorsans operation igår gick bra och så även uppvaket :) skönt som fan ! Pratade med mamma idag och han fick inte lämna uppvaket riktigt ännu då han fortf hade en massa morfin i sig. Han hade tydligen legat och tryckt i sig morfin hela natten ifall ifall stackarn. Men allt verkade bra, han var lite snurrig och pratade i nattmössan av allt morfin. Men är bara så glad att allt har gått bra och att han mår så pass bra som han verkar göra :) Förmodligen blir de att vi åker ner på måndag och hälsar på honom.

Jobbet har gått bra, har numera fått provanställning i 6 månader. Har 3 timmar på Coop i Falkenberg och om det finns något i Halmstad får jag det som mertid, plus all milersättning jag får för att jag använder min egna bil är inte så tokigt det. Fick papprena från polisen i onsdags så skickade in dem till Ringhals och i nästa vecka får jag svar. Nu håller vi tummarna va :D hade vart najs, gå omkring i uniform som en klasskompis till mattias sa, ohlala sexigt du haha. Dem där killarna är för goa haha !

Dessutom är de ju rätt trevligt att ha något att tänka på, kul att flörta igen. Har ju inte "fått" göra de nu på 2 år. Har också börjat tänka som så att om det verkligen är meningen att det ska vara jag och mattias, då kommer vi att bli ihop igen någon gång i framtiden. Och fram tills dess lever jag livet här nere (eller vart jag nu hamnar) och så tar vi beslutet den dagen det kommer. Största dilemmat för mig nu är att våga släppa mattias på det sättet, han har ju trots allt gjort sitt val och det är hon. That's fine, jag känner ju att jag börjar komma över honom och gå vidare ändå så det är lugnt för min del. Så länge jag får ha kvar honom i mitt liv som grym killkompis är jag nöjd !! =)

Förmodligen bowling imorn och träffa Q, trevligt. För övrigt fullkomligt ÄLSKAR jag Tele2s nya reklam, Frank är min idol haha ! Ikväll blir det film och tjejkväll med Camilla o Hannahou, allways nice . Livet leker för tillfället, allt känns fint. Idag är det ju visserligen 3 månader sedan jag och mattias bröt upp, menmen. Allt kan kanske inte hålla för evigt heller. Men bäst av allt är att det är 1 månad och 5 dagar tills jag, hanna och mina föräldrar åker till Thailand. Shit va härligt det ska bli, koppla av verkligen :)

Over n' out !



Kvällen igår var jätte kul, vi skrattade och hade väldigt trevligt. Jag, Camilla, Cecilia o Qvint. Satt o tittade på melodifestivalen med halvt öga, sen vart de lite astrid lindgren musik på det haha ! Mycket trevligt sedan, de här kan bli något riktigt bra ! Tycker om mer och mer, superhärligt!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Thailand, UUUUUUNDERBAAAAART!!!

2011-02-05 @ 13:05:48
URL: http://hannahou.blogg.se/
Postat av: Martina

Packa ner mig i en väska hörrni!

2011-02-11 @ 23:59:51
URL: http://thisismartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0