Depp. . .

. . .Fan alla hjärtans dag närmar sig, och här sitter man singel. Hade gjort vad som helst för att få fira den med Mattias en gång till så jag åt minstonde kan få 1 ordentlig alla hjärtans dag kväll med honom. Vår allra första alla hjärtans dag firade vi med att meka med 745an som jag så vacker la på sidan för ca 2 år sedan. Maten bestod i färdigmat jag sprang upp och köpte på Hemköp som vi slängde i oss och sedan gick ut i verkstaden igen.
Den andra var väl inte heller något att hurra över, jag köpte ett kort till honom sen satt vi typ o käkade godis?

Mina känslor för Mattias pendlar upp och ner som en berg och dalbana, ena stunden vill be honom dra åt helvete men jag vet att det inte gör saken bättre. I nästa stund älskar jag honom över allt annat igen. För det är ju det jag gör, att känna den kärleken jag gör till honom det både otroligt härligt och samtidigt så mår jag så fruktansvärt dåligt över det. Jag tror aldrig jag kommer älska någon så mycket som jag älskar Mattias, den kärleken jag känner till honom är så otroligt stor att jag inte kan beskriva den med ord.

Ikväll blir det nog simning med Camilla och sen tjejsnack, skönt som fan att få ventilera sig =) har träningsverk i vaderna sen den långa promenaden med morsan igår hahaha :P

It doesn't really matter what you say or do
I want to spend each moment and each day with you
Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this
It's crazy but it's true
I only wanna be with you

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0