En trevlig helg . . .

. . .mm, den var najs som fan ! Förra veckan var inte så tokig den heller, fick ju jobb på tisdagskvällen. Jobbar numera för Miljöteamet och städar. Najs med lite timmar, och när jag hade jobbat 2 dgr fick jag ännu fler timmar.
Fick ett litet vikariat med betoning på lite haha för det är över redan imorn :P Men har iaf ca 18 timmar/ veckan, det är alltid något. Får dock se om jag pallar att jobba med den andra, det har bara gått 2 dgr och han fattar inte att det kan ta lite tid att komma in i rutinerna, speciellt om det inte finns några nedskrivna. Kan inte komma med positiv kritik och ber om ursäkt när han klagar och menar på att det inte är hans jobb. Men va fan klaga inte då...

Kan ju iaf tänka tillbaka på en väldigt trevlig helg uppe hos Mattias i Karlskoga :) Kom upp vid 4 tiden på lördagen tror jag, köpte med mig Max burgare :) kändes helt wierd i början, sen började det väl släppa lite och det kändes typ som vanligt. Sen släppte det ordentligt hehe =) var i den gamla lägenheten och städade lite, sen tillbaka till hans dyngmysiga lägenhet..vill ha den där garderoben han hade !! den inglasade balkongen var inte så tokig den heller, hade faktiskt inte haft något emot den lägenheten riktigt fin var den :)
Sen kollade vi på Inception, bra film tror dock jag hade hängt med ännu bättre om jag hade fått se den med text haha. Sen vart klockan rätt mycket så vi gick faktiskt och la oss. Söndan bestod av ännu mer städning, halka på en isfläck utanför Elgiganten och bara ta de lugnt. Sen vid 5 tiden åkte jag hem och var väl hemma vid 10 på kvällen eller något, lite sent men jag får skylla mig själv när jag inte är mer disciplinerad till att hålla tiderna bättre haha...Men som sagt helgen var toppen! Fast tråkigt är att vi förmodligen inte träffas igen fören i april typ...Evigheter !

Nu tänkte jag sova en liten stund, innan jag ska jobba igen! Tar på krafterna det här...Allt löser sig..

För övrigt, kanske jag och Emilia ska säsonga i Grekland =) hade vart spännande o najs!

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0