Nu rullar de in lite timmar . . .

. . . Ja de är riktigt skönt =) redan fått ca 14 timmar på bara 2 veckor, inte så mkt men de blir ju faktiskt lite pengar :) jobbade 7-16.45 idag, goa pengar men har ju vart ett slitgöra..Strö precis ALLA bås och boxar som finns i lagården, men får man leka med kalvarna lite under tiden så glömmer man snabbt bort det ;)
Jag kommer inte kunna dansa ikväll med träningsverken som redan börjar göra sig påminnd :S

Fick hem en klänning idag som jag beställt på Ellos, mucho najs! Fast måste sy in den lite i midjan innan jag kan använda den. Definitivt a keeper :) den ska med till thailand hihi. Nu är de inte långt kvar, bara 2 månader och 4 dagar sen sitter vi på planet ner mot Tri Trang Beach i Phuket. Lovely!

Älskar för övrigt att lyssna på Volbeat igen, som jag skrev i ett tidigare inlägg vart jag mest arg över att lyssna på dem och vissa andra låtar..men detta har helt gått över, kommit fram till att personen i fråga inte ska få ta så mycket av min energi som den gjort när jag gått och irriterat mig på den personen..Det är helt slut med det nu :) I'm moving on!

Jag har en knäpp katt, tror att det sitter någon skruv lös i den kattens huvud...Kolla in detta



Over 'n out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0