Nytt år, nya möjligheter. . .

. . .Ja, man måste ju se positivt på saker och ting. Det har jag alltid försökt att göra. För 2011 kan inte bli lika crappy som 2010 blev.

Men, 2010 var ju inte genomdåligt, det hade många ljusa stunder. Fick fira in året med ett gott gäng och med min älskling Mattias. Vi har badat en del och haft hur kul som helst. PIP detta året va lika blött och jävligt som PIP 2009, men kul ändå. Vad har mer hänt, jo jag fick ju ett kusinbarn lilla Novalie. Umgicks med alla underbara vänner och vad som då var min underbara pojkvän. Allt har egentligen flutit på som det ska med jobb, kompisar och kärlek.

Det negativa med 2010 var ju helt klart att både min farmor och underbara kusin Joel gick bort. Joel som gick bort på tok för tidigt, visserligen något som han själv valde. Själv fick man dåligt samvete för att man intalade sig själv att man inte funnits till för honom när han behövde det som mest. Den känslan har dock försvunnit, det är inte mitt fel och tror heller inte jag hade kunnat ändra på något för att det inte skulle hända. Men man tänker alltid en massa.
Nästa stora negativa sak var ju helt klart att jag och Mattias gick skilda vägar. Där är jag kluven i mina känslor ena stunden saknar och älskar jag honom så jag inte vet vart jag ska ta vägen för att i nästa stund hata honom så in i bomben Don't ask why.

Jaja, med dem negativa sakerna så kan ju knappast 2011 bli sämre än 2010. Och med det sagt så ser jag väldigt ljust på det nya året, tror det kommer bli bra. Allt kommer att lösa sig till slut. Nya året kunde iof börjat bättre, istället för att sitta och tänka hatiska tankar om vad 2 personer ev kunde tänkas göra vid 12 slaget inför det nya året.

over n' out !

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

försöker förbriilt få tag i löshår, ÄKTA HÅR.. till inte allt för dyrt pris. någon som vet vart det finns ? =) antingen ställe eller hemsida (:

2011-01-08 @ 18:43:45
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0