Längesen nu. . .

. . .Har hänt en del sen jag bloggade sist. Vi har ju tex min & Niklas Londonresa plus en massa jobb. Resan var helt underbar, vi var runt i hela staden och kollade. Towern, Hyde Park, Buckingham Palace, Oxford Street bara för att nämna några ställen. Oxford Street var nog favoriten, med alla härliga stråk, butiker mm. Vi hittade en butik fylld med M&Ms :D shotglas, godis, tröjor, leksaker såldes i en affär med 2-3 våningar enbart med M&Ms saker. Helt fantastiskt, sinnesjukt haha! Hamleys var ju också en härlig affär, fylld med bara leksaker. Massa gosedjur, stora naturtrogna elefanter och rådjur för endast 15000kr (!) Sen visade Niklas mig en underbar affär Primark. Detta underbara ställe med dyngcoola kläder för 20-30kr inte alls fel. Passade på att plocka på mig lite nya tröjor :)

Hyde park var också trevligt, dock en liten besvikelse då det bara kom fram en liten ekorre som jag hann ge en liten brödbit innan en unge fick se den och jagade iväg -.- annars var det väldigt mysigt att strosa runt där, gick runt i många olika parker. På lördagskvällen stack vi till The Trubadour Club där Fegge uppträdde. Riktigt kul att träffa honom igen, sjöng lika bra som han alltid gör :) Fick i mig rätt rejält med dricka den kvällen, så blev lite full och fyllesnackade en del me Qvint om att han skulle kunna ta sig till allsvenskan om han bara ville och satsade men att landslaget inte alls fanns på kartan haha. På vägen hem blev vi båda så otroligt kissnödiga, det formligen skvalpade i huvudet på mig -.- smet in på en pub och fick tack o lov låna en toalett :) sen fortsatte vi vår promenad tillbaka till hotellet. Som en del av er vet kan jag bli lite jävlig när jag är på kanelen. Så jag saktade in några ggr och gjorde vattenljud när stackars niklas var så kissnödig. Väl hemma gör jag ytterligare vattenljud när han precis kommer in på toan. Varpå jag får en riktig mördarblick från toan haha =)

Efter vi kom hem för knappt en vecka sen har det bara varit jobb, mån-ons och fre-sön. Ser fram emot den lönen jag får i augusti, den kommer bli riktigt fin. Har ca 20 timmar övertid vad jag vet, kan ju alltid bli mer eftersom de ringer in oss vid behov utöver de pass vi är schemalagda på. Pengar kommer rulla in rejält, nu blir de till att spara så man har en fin budget tills jag o niklas hittar en lägenhet sen =)

Nu ikväll bär det av till Oliver's Sportbar för att kolla HBK ta 3 poäng mot AIK. Nu gäller de ju också att HBK slår AIK eftersom jag meddelade Viktoria att hon kunde hälsa Johannes och Sebastian att de inte skulle gråta så mkt när HBK vann haha. . .Annars blir det väl superettan nästa år och då får jag väl hålla på Degerfors i allsvenskan eller ngt haha, med tanke på att dem leder superettan :P Måste ju bejaka mitt andra hem trots allt ;)

Idag har det för övrigt vart en räjäl sovmorgon sen jag gick av nattpasset vid halv 7 imorse och sen bara legat ute i solen och degat :D underbart. Samma blir de imorn !!! Nu ska jag ta igen alla soltimmar jag missade förra veckan när jag jobbade :)

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0