Thailand 2011

Ja, har nu varit hemma i 3 dgr. Jätteskönt att komma hem igen och få sova i en bekväm säng igen =) sängarna på hotellet var dynghårda och på hjul, så de minsta att man vände sig lite oförsiktigt så kunde sängen rulla iväg ngn cm från väggen haha. Alltså inga sexvänliga sängar haha. Plus att vi sov så lätt att vi drömde oss igenom hela nätterna och vaknade tröttare än vi var när vi gick och la oss haha.
Har varit 2 underbara veckor med sol, bad och massa shoppning. Varit 30-35 grader nästan varje dag = helt underbart! Vi snorklade ute vid Tachai och på en del av stränderna vi besökte. Vid Tachai såg vi många olika fiskar, papegojfiskar, barrakudor, skalarer men tyvärr ingen revhaj som ngn annan i gruppen såg :(

Finns mkt att skriva men känner inte att jag har orken haha. Har däremot haft en riktigt trevlig helg som slutade i att jag och qvint blev tillsammans :) började med att jag åkte till ljungby på fredagen för att hämta hem doris, vi myste lite och jag grattade på 25 årsdagen. Sen åkte vi hem till hans föräldrar där det bjöds på skumpa och smörgåstårta, hur gott som helst. Många skratt och jättehärlig stämning, gillar hans familj. Sov över, stack hem och fixade i stallet sen var det in till stan igen för att fira honom tillsammans med kompisar :) hade jättetrevligt på mårtenson och blev "efterfest" hos camilla fram till halv 5 på morgonen haha. Jag och niklas knallade sen hem till hans föräldrar, sen på morgonen låg vi o pratade och kom fram till att vi var tillsammans. Sen låg vi i sängen o myste =) helt fantastiskt gött och mysigt :)

Nu hänga upp lite tvätt, sen till stallet och fixa lite.

Over n' Out !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack <3 du är lika underbar du <3 tack för en toppenresa med :D ses ikväll :D

2011-04-02 @ 12:46:51
URL: http://hannahou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0