Bio och jobbfest. . .

. . .Fredagen spenderades med Niklas, en mysdag med en massa ärenden och som avslutades med mjukglass på Stora Torg från SIA glass =) sen låg vi mest ute på en filt och solade/sov. Helt underbart :) oh vad vi kan mysa till de hihi. Kvällen spenderades på varsit håll till en början, han på firmafest på Krönleins och jag hemma hos Camilla. Vilket var trevligt, åkte sedan för att hämta honom och en till. Sen in till stan igen där vi satt på Bull's och Cafeét återigen väldigt trevligt :) dagen efter mådde han väl lite som han förtjänade haha. Vi låg mest ute i solen och gottade oss :) Åkte ut en sväng till oss för att rasta fisgrisen :P

Sen in till stan igen för att gå på Pirates 4 i 3D, som var riktigt bra. Därefter åkte vi hem en snabb sväng för att byta till min bil och sen styra kosan mot Tvååker och festen hos Joel. Där Niklas fick träffa mina urgoooooa jobbarkompisar :) fick ju också lite komplimanger för att man har en riktigt snygg pojkvän också ;) då mös jag haha...Blev väl ngt rund under fötterna kanske :P vilket resulterade i lite baksmälla på söndan. Söndan bestod av sol/sömn på en filt i solen =) sen ytterligare en sovstund i Niklas säng medan han pluggade =)

Dagen har vart väääldigt lång, men vi har vart inne på aktiv sida och kollat. Haft på oss gula kycklingdräkter samt våra dosimetrar :)

Ikväll händer väl inte så mkt, ska bara ta de lugnt och sova ut imorn eftersom vi är lediga tisdag och torsdag denna veckan :)

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0