Rejäl uppdatering . . .

. . .Har redan hunnit gå 2½ vecka på min Skyddsvakt utbildning och behöver jag säga att jag STORMTRIVS och verkligen ÄLSKAR det???
Många nya härliga vänner och erfarenheter har jag fått. Klarade första provet i fredags med endast 4 (!) fel :) *stolt* De 2 första veckorna bestod av juridik, juridik, lite mer juridik, självskydd samt brandskydd. Otroligt intressant, att vi sedan hade en riktigt gubbsnygg föreläsare på 47 (!) år i juridiken gjorde inget haha. Alla tjejer enades om att hade vi själva vart 20 år äldre eller han 20 år yngre hade han legat risigt till förutsatt att vi självklart vart singlar haha! ;)

Självskyddet lärdes det nya grepp som jag genast övade på stackars Niklas när jag kom hem till honom, blåslagen efter alla blockeringar från slagen, lekt med både batong och handfängsel. Brandskyddet där vi lärde oss massa nyttigheter körde lekar och tävlingar om en flaska Pommac :)

Helgen som var spenderades tillsammans med familj, kompisar och självklart Niklas. Kalas för pappsen som fyllde 62 i torsdags, trevligt och söndagen spenderades i Vaggeryd på travet med Hanna, Camilla, Cecilia och lilla Eddie :) Självklart var stjärnan Lottie med.

Nu sitter jag här och tar en välförtjänt paus från alla paragrafer som ska pluggas in till provet imorn. Kommer flyga en massa paragrafer i mina drömmar inatt haha.

Nu på torsdag är de min tur att fylla år :) inte alls långt kvar. Annars händer det inte så mkt umgås med Niklas, kompisar och familjen självklart lilla grisfisen Doris också! :)

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0