Lite uppdatering. . .

. . .Ja, ytterligare några dagar har gått. Jobbar på för fullt på Lantmännen och stormtrivs verkligen, tycker det är så otroligt kul. Nu börjar man dessutom känna igen allihopa, gött eftersom jag slipper fråga i vilket namn det ska faktureras osv. Kan också börja slänga lite käft med några, alltid kul. Sen är det trevligt folk som jobbar där så det gör knappast saken sämre.

Katterna funkar bra ihop, vilket är skönt. Ska försöka komma iväg med den lilla till veterinären för sterilisering nu så snart som möjligt.  Dock så samarbetar dem för att förstöra mina fina blommor, hitills har jag fått slänga alla växter med blommor eller vippstrån då dessa av någon anledning är hysteriskt roliga eller bara perfekta att tugga sönder. Köpte en jättefin lycklig lotta, dan efter jag kom hem från jobbet var det bara några få enstaka knoppar kvar på den. Blommorna låg på golvet -.- tack och lov så får jag ha mina orkideér ifred, annars hade jag blivit vansinnig haha.

Allting funkar rätt bra för tillfället, trivs bra här ute på vallås. Hade 2 vänner över i lördas, bjöd på middag och spelade spel =) blev ugnsbakad lax med kokt potatis och kall sås. Fantastiskt gott, blev lite inspirerad till att göra det efter att vi va på Wild West när Niklas fyllde år. Vilket var väldigt trevligt.

Stallet händer det inte så mkt i nu för tillfället då Pelle blev behandlad i framknäna förra veckan och ska på återbesök nu i veckan igen. Så nu borstar jag mest på honom, även om man är konvalecent så måste man va fin i pälsen =) Var ute och gick med honom i söndas tillsammans med Camilla o Emil.

Nu i påskveckan händer det inte så himla mycket, mamma o pappa kommer hem från 2 veckors semester i thailand på onsdag :) torsdag är de påskfest hemma hos dem, så har lovat att baka tills dess så de slipper göra allt. Påskmiddag hemma hos Niklas föräldrar på lördag, trevligt. Sen vankas det bio på söndag tillsammans med Camilla och Marcel. Valet står nog mellan Titanic i 3D och den nya American Pie, återstår att se vad det blir.

Over n' out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0