Nytt år, nya möjligheter

2011 var i det stora hela ett bra år, många underbara minnen men också en del tråkiga minnen. Träffade Niklas i början på året hemma hos Hanna :) Så man kan ju säga att det började väldigt bra, han är det finaste jag vet. Åkte till Thailand i mars tillsammans med mamma, pappa och Hanna. Niklas fick agera kattvakt i Ljungby åt lilla Doris, där hon gav stackars Niklas 2 veckor med busstreck. 2 härliga veckor med sol och bad, kom hem lagom till Niklas 25 årsfest. Då vi också blev tillsammans :) Helt fantastiskt.

Fick jobb på Svensk Bevakningstjänst som skyddsvakt på Ringhals i Varberg, trivs jättebra trots pendelavståndet. Träffat många nya vänner, jobbat otroligt mycket i sommar. Så denna sommaren har det inte varit mycket festande. Fast en weekendresa till London med Niklas hanns med, helt underbart. Härlig stad med fin shopping, pratas om en repris till detta året. En ny weekend till London eller en solsemester, vi får se vad det blir :)

Dessvärre var det ingen rolig dag den 25e juli, då det redan hade gått ett år sedan min älskade kusin Joel tog sitt liv. Går inte en dag utan att man saknar honom Rest In Peace min fina kusin. Hoppas du har det bra var du än är, du är så otroligt saknad och älskad.

Fick ett fint avslut på året, vi fick låna huset av mina föräldrar. Blev en god middag med härliga vänner, raketer. Kunde inte bli bättre, dagen har spenderats med att packa en massa. Imorn går nämligen flyttlasset för mig och Niklas till Nyvången. Helt underbart ska de bli, kan inte tänka mig en bättre start på året än så :) att få somna varje kväll med sin älskling. Att Niklas kommer vara den sista jag ser  innan jag somnar och den första att se när jag vaknar :) Du är mitt allt, 2012 kommer bli ett bra år :)

Så nu är det dags att sova en sista gång i sängen på Tingsvägen, så god fortsättning alla.

Over 'n out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0